19 de agosto de 2009

Mais três!

Mais três fraldas prontas para oferecer á mamã da Carolina. Este já é o ultimo mês e ela está quase a ser mamã pela primeira vez! Continuam a faltar 2 já que tenho tido calor a mais e não me tem apetecido estar á maquina. Todo este calor me cansa demais. Vamos a ver se refresca para eu poder acabar as fraldas e dedicar-me aos quilts!
I have three more cloth diapers ready to offer to my dear friend. This is the last pregnancy month so she is almost a mom and it's her first baby! I still have 2 more to do but it's been very hot and i don't feel like sewing. All this hot makes me feel tired and i'm hoping it will cool a bit so i can get in track. I want to have this diapers ready so i can move on to quilt!

Sem comentários:

fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 Quizzes - Blog Quiz